Cześć! Dziś szybko i konkretnie, czyli instrukcja jak skopiować udostępniane przeze mnie arkusze Google (ten Excel w chmurze) na swój Dysk na Gmailu. Obiecuję, że trwa to 5 sekund maksymalnie :).
Zakładam, że masz pocztę na Gmailu (a jeśli nie, to warto założyć, bo jest najmniej problematyczny).
Gdy klikasz udostępnioną przeze mnie ściągę, widzisz obrazek jak powyżej. Udostępniam spis warunków z opcją wyłącznie do przeglądania. Robię tak, żeby nikt przez przypadek nie nadpisał pliku.
Jeśli chcesz mieć ten arkusz w swoim Dysku, w pełni edytowalny, musisz kliknąć: Plik -> Utwórz kopię, jako folder wybierz Mój dysk.
I to wszystko, plik jest skopiowany, możesz go znaleźć w swoim Dysku, czyli tu:
Gotowe :).
Kliknij trzy kropki z prawej strony arkusza -> wybierz udostępnij i eksportuj -> utwórz kopię.
Gotowe :).
Brak produktów w koszyku.