||

Instrukcja – jak skopiować arkusz Google na swój Dysk

Cześć! Dziś szybko i konkretnie, czyli instrukcja jak skopiować udostępniane przeze mnie arkusze Google (ten Excel w chmurze) na swój Dysk na Gmailu. Obiecuję, że trwa to 5 sekund maksymalnie :).

Zakładam, że masz pocztę na Gmailu (a jeśli nie, to warto założyć, bo jest najmniej problematyczny).

INSTRUKCJA DLA PRZEGLĄDARKI:

Gdy klikasz udostępnioną przeze mnie ściągę, widzisz obrazek jak powyżej. Udostępniam spis warunków z opcją wyłącznie do przeglądania. Robię tak, żeby nikt przez przypadek nie nadpisał pliku.

Jeśli chcesz mieć ten arkusz w swoim Dysku, w pełni edytowalny, musisz kliknąć: Plik -> Utwórz kopię, jako folder wybierz Mój dysk.

 I to wszystko, plik jest skopiowany, możesz go znaleźć w swoim Dysku, czyli tu:

Gotowe :).

INSTRUKCJA DLA TELEFONU:

Kliknij trzy kropki z prawej strony arkusza -> wybierz udostępnij i eksportuj -> utwórz kopię. 

Gotowe :).

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *